سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 947174
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
علی سلیمانی

حوزه/ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در سریال «دادستان» شعار داده نمی‌شود، بلکه مطالبات مردم بیان می‌شود.

علی سلیمانی بازیگر سریال «دادستان» در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: خوشبختانه مردم از این سریال خوششان آمده است. این نکته را در عکس العمل هایی که مردم به من نشان می‌دهند دریافتم. البته در این میان نقدهایی نیز وجود دارد. برای مثال عده‌ای می‌گویند که برخی بخش‌های فیلمش شعاری است، اما وقتی با آنها صحبت می‌کنم آنها نیز می‌پذیرند در این سریال شعار داده نشده است.

وی در پاسخ به این سوال چرا باید چنین سریال هایی ساخت؟ گفت: اگر ما نتوانیم خود مشکلات و معضلات مان را بیان کنیم به شبکه‌های معاند اجازه داده‌ایم تا با اهداف مغرضانه به موضوعات اینچنینی بپردازند و ذهنیت مردم را مسموم کنند. در حقیقت باید بگویم «دادستان» کاریست که بر پایه نقد سازنده تولید شده است.

این بازیگر ادامه داد: هرگاه ما بتوانیم در آثار نمایشی، مشکلات خود را بازگو کنیم، مطمئناً برای آن راه حل هایی نیز پیدا خواهیم کرد. در همین راستاامیدوارم تولیداتی نظیر دادستان بیشتر شود تا مسائل و مشکلات مردم به صورت تصویری در جلوی دید مسئولان قرار گیرد. در ضمن این چنین کارهایی کمک می‌کند فضای امید در جامعه زنده شود چون مردم متوجه خواهند شد که حرف‌ها و نقدها آنها شنیده می شود.

وی درباره اولین تجربه همکاری اش با مسعود ده‌نمکی چنین توضیح داد: وقتی برای اولین بار با این سینماگر مواجه می شوید، به نوعی شگفت خواهید شد، چون وی به شدت به روی اخلاقیات و مسائل اسلامی تاکید دارد. من در طول همکاری با او هیچگاه سخن و کلام به غیر محترمانه از وی نشنیدم.

سلیمانی متذکر شد: درباره تیم بازیگری باید بگویم که انتخاب‌های خوبی صورت گرفته است چون حضور بازیگران با تجربه در کنار بازیگران جوان اتفاق خوبی را رقم زده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: این تولیدات می‌توانند جریان‌ساز باشد چون مردم متوجه خواهند شد که مطالباتشان مغفول نمی‌ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha