پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید همه ما قدردان امنیت در کشور باشیم. سراسر خاورمیانه در آتش و درگیری به سر می برد و چیزی به نام امنیت برای همسایگان ما معنا ندارد، بنابراین دشمن می خواهد از ایران یک سوریه یا عراق دیگر بسازد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در قضایای سراوان به عینه می توانیم ردپای دشمنان اسلام و جریان های منحرف و دین ستیز را مشاهده کنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این گروه ها با عملکرد خود چه در بعد رسانه ای و چه در بعد سیاسی و بین المللی  نشان داده اند که بیش از این تاب تحمل امنیت و آرامش را در ایران اسلامی ندارد، لذا به دنبال پیدا کردن راهی برای نفوذ در کشور هستند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این بین برخی از جوانان از روی ناآگاهی و احساسات در مسیر نیات خواسته شیطانی دشمنان قرار گرفتند و بعضی اعمال قانون شکنانه انجام دادند که این کار نه تنها هیچ چیزی را حل نمی کند بلکه زمینه شادی دشمنان این نظام و انقلاب را فراهم می آورد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید همه ما قدردان امنیت در کشور باشیم. سراسر خاورمیانه در آتش و درگیری به سر می برد و چیزی به نام امنیت برای همسایگان ما معنا ندارد، بنابراین دشمن نیز می خواهد از ایران یک سوریه یا عراق دیگر بسازد.

ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود افزود: با این وجود بزرگان و علمای منطقه با درایت و بصیرت خویش اجازه میدان داری را به دشمنان انقلاب در سراوان یا هر منطقه دیگری از این کشور را نخواهند داد و دشمنان و بدخواهان باید این مهم را به خوبی درک کنند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این انقلاب ۴ دهه پر التهاب را علیرغم تمام دشمنی های مستکبرین و ابرقدرتهای زورگو را با سرافرازی پشت سرگذاشته است، لذا اقدامات این افراد فریب خورده در این روزها هرگز نمی تواند آسیبی به این انقلاب الهی و مردمی برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha