جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاریزمن

حوزه/ به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین رویداد ایده پردازی «کاریزمن» با موضوع "بازی و اسباب بازی" برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین رویداد ایده‌پردازی کاریزمن با موضوع "بازی و اسباب بازی" به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی، برگزار می شود.


گفتنی است دومین رویداد ایده پردازی «کاریزمن» با محوریت؛ ترویج بازی و اسباب بازی، انتخاب شایسته بازی ها و تعادل و توازن در مصرف بازی و اسباب بازی و با هدف؛ آموزش شیوه های ایده پردازی و تمرین ایده‌ورزی، ایده‌یابی، کشف و ثبت ایده‌های استارت‌آپی حلّ مساله، آشنایی مخاطبان با مسائل حوزه مصرف بازی و اسباب بازی و تاثیر آن در سبک زندگی و حمایت از افراد دغدغه مند و دارای ایده به صورت ملی و با حضور فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور خواهد بود.


شایان ذکر است از مزایای شرکت در این رویداد می توان به تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: ۳ میلیون تومان، نفر دوم: ۲ میلیون تومان و نفر سوم: ۱ میلیون تومان و ۵ نفر شایسته تقدیر هرکدام۵۰۰هزارتومان) و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اشاره کرد.


علاقه مندان به ایده پردازی در موضوع "بازی و اسباب بازی" می توانند تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام نمایند و پس از دریافت فایل های صوتی با موضوع و چالش آشنا شوند و پس از شرکت در سمینار هم اندیشی و طوفان فکری، ایده خود را در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha