پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین در قالب بیانه ای اعلام کرد: هرگز مواضع شریف شیخ احمد الزین رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان در همبستگی و حمایت از حقوق بحرینی ها را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در این بیانیه آمده است: 

ما در جمعیت العمل الاسلامی بحرین با حزن و اندوه فراوان خبر ارتحال جناب علامه شیخ احمد الزین رحمه الله را دریافت کردیم. ان‌شاء الله خداوند ایشان را در بهشتش جای دهد." فإنا لله و إنا إلیه راجعون، ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم."

 خالصانه خدمت خانواده بزرگوار و خویشاوندان و عموم علمای لبنان و شام و تمام دوستداران و شاگردان و مریدان ایشان تسلیت عرض می نماییم.

مواضع دینی و ملی مرحوم "علامه الزین" شایسته تقدیر و افتخار است.  ایشان کسی بود که تمام دغدغه اش قدرت و وحدت و هم افزایی مسلمانان علیه دشمنانشان و بویژه دشمن صهیونیستی و قدرت های غرب حامی این رژیم بود.

همچنین ما مواضع شریف ایشان در همبستگی و حمایت از حقوق ملت ما در بحرین و درخواست آزادی فقیه شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر (رضوان الله تعالی علیه) در روزهایی که ایشان در زندان بودند و پس از قتل وحشیانه ایشان توسط آل سعود که به شدت این جنایت را محکوم کردند، را هرگز فراموش نمی کنیم.

خداوند این عالم صالح را رحمت کند و از خدای متعال می خواهیم که او را غریق رحمت واسعه خود کند و در بهشت وسیعش جای دهد و از علمای صالحی مانند ایشان جانشین صالحی قرار دهد.

همچنین جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای ارتحال پدر شهید بحرینی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

مرحوم "یوسف حبیب یحی" پدر شهید مجاهد بعد از عمری صبر در فراق فرزند شهیدش به رحمت خداوند پیوست.

بعد از گذشت ۴ سال صبری که حاج یوسف حبیب در فراق فرزند شهید مجاهدش که در راه شوکت و عزت و جلال به شهادت رسیده بود متحمل شد، او با خاطراتی از درد و ظلم آل خلیفه رحلت نمود.

خانواده های شهدای صالح و مصائب و صبری که در راه خدا و وطن متحمل شدند ، الگویی برای الگوبرداری و منبع صبر ، استقامت و پایداری تا رسیدن به اهداف عادلانه و قانونی ملت ما هستند.

به خانواده فقید عزیز و گرامی و دوستداران و عموم ملت بحرین، رحلت پدر شهید و ملحق شدن وی به فرزند شهیدش را تسلیت می گوییم و از خداوند برای خانواده و دوستداران وی صبر و آرامش و پاداش و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و همسایگی شهدای ابرار را خواهانیم." و حسبنا الله و نعم الوکیل ولا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم".

جمعیت العمل الاسلامی بحرین

المنامه - بحرین اشغالی

چهارشنبه ۱۹ رجب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha