پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش" تبلیغ، هنر و رسانه"

حوزه/ همایش" تبلیغ، هنر و رسانه" با سخنرانی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه و مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه، در مدرسه امام مهدی(عج) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همایش" تبلیغ، هنر و رسانه" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور و مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه و با حضور جمعی از طلاب برادر و خواهر مبلغ و فعال فضای مجازی با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی، در مدرسه امام مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) اراک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در این همایش به تشریح اهمیت حضور طلاب و فضلای حوزه در فضای مجازی و مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت و گفت: پیشران تحول دنیای آینده فضای مجازی خواهد بود و لازم است همه طلاب و مبلغین ضمن توجه به توصیه مقام معظم رهبری درباره تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در این عرصه با قدرت و جدیت وارد شوند و بدانند که کل دنیا سرمایه گذاری اش روی فضای مجازی می باشد.

حجت الاسلام محمدحسن ربیعی، سرپرست حوزه استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی مصداق همان حدیث شریف" مدادالعلما افضل من دماء شهدا" می باشد و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که درباره فضای مجازی گفتمان سازی و جریان سازی صورت گیرد و لازم است که همه ما بدانیم که حفظ نظام اسلامی امروزه در گرو ورود درست و آگاهانه به عرصه فضای مجازی می باشد.

 در ادامه این همایش، حجت الاسلام حامد زمانی، معاون تبلیغ حوزه استان و خانم کریمی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های خواهران استان مرکزی نیز در گزارش هایی به بیان فعالیت های رسانه ای صورت گرفته توسط طلاب برادر و خواهر این استان پرداخت.

 در پایان این همایش ضمن تجلیل و تقدیر از برگزیدگان مسابقه طرح و ایده های نوین، گواهینامه پایان دوره کنشگری در فضای مجازی ویژه رابطین رسانه ای استان مرکزی نیز اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha