جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین رونمایی از کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی»

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: مردم بدانند که دعا و طلب استغفار در درمان بیماری بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در بازدید از بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان، اظهار داشت: بحمدالله در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا پزشکان و پرستاران حضور داشته و به‌خوبی مشغول فعالیت و تلاش هستند و بنده وظیفه‌دارم خدمت این عزیزان برسم و به آن‌ها خدا قوت گفته و اگر این عزیزان مشکلی داشته باشند، پیگیر حل مشکلاتشان باشم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد ضمن اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا ابراز داشت: مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا توصیه‌هایی داشتند ایشان در ابتدا از مردم عزیز تقاضا داشتند که ملزومات کرونائی را رعایت کرده و به توصیه‌های پزشکان و متخصصین عمل کنند همچنین با توجه به اینکه هیچ اتفاقی بدون اراده‌ی الهی اتفاق نمی‌افتد توصیه داشتند که مردم از دعا غافل نشوند.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری به خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه با توجه  و حضور قلب و همچنین طلب استغفار بسیار توصیه داشتند؛ ازاین‌رو بنده از مردم تقاضا دارم به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کرده و بدانند که دعا و طلب استغفار در درمان بیماری بسیار اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خواستار توجه بیشتر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و گفت: از مردم عزیز می‌خواهم تلاش کنند در اجتماعات، دورهمی ها، گعده‌های طایفه‌ای و مجالس ترحیم و عروسی شرکت نکنند همچنین ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را با جدیت انجام دهند.

امام‌جمعه اهواز افزود: اگر شخصی بیمار و ناقل باشد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند و این بیماری را به دیگران منتقل کند طبیعتاً مقصر است و در خون طرف مقابل دخالت دارد ازاین‌رو باید با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: همچنین از مردم عزیز می‌خواهم که از بیمارستان نترسند و همین‌که احساس کردند که درگیر بیماری کرونا شده‌اند به بیمارستان مراجعه کنند چراکه متخصصین عقیده دارند اگر در همان روزهای اول بیماری مردم مراجعه کنند و کادر درمان بتوانند زودتر بیماری را تشخصی دهند درمان نیز به‌سرعت تحقق می‌یابد.

وی در پایان شهرستان شادگان را یکی از شهرهای محروم استان خوزستان دانست و گفت: متأسفانه شهرستان شادگان درعین‌حال که مردم بسیار خوب و نجیبی دارد یکی از شهرهای محروم استان خوزستان است و باید تلاش کرد این محرومیت برطرف شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha