جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان مقاله نخستین فصلنامه تخصصی مفتاح الفقاهه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان در راستای انجام رسالت حوزوی خود در زمینه گسترش پژوهش‌های فقهی، اقدام به راه‌اندازی مجله علمی-تخصصی در زمینه فقه و اصول و رجال تحت عنوان «مفتاح الفقاهۀ» نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان در راستای انجام رسالت حوزوی خود در زمینه گسترش پژوهش‌های فقهی، اقدام به راه‌اندازی مجله علمی-تخصصی در زمینه فقه و اصول و رجال تحت عنوان «مفتاح الفقاهۀ» نموده است؛ ازاین‌رو طی این فراخوان آمادگی خود را برای پذیرش آثار پژوهشگران فاضل استان خوزستان اعلام می‌نماید.

قابل ذکر است، کلیه پژوهش‌های فقهی، اصولی و رجالی در صورتی پذیرفته خواهند شد که به روش استدلالی و در قالب مقاله علمی مطابق با شرایط مذکور در شیوه‌نامه مربوطه تدوین شده باشد.

همچنین مقاله می‌تواند بخشی از پایان‌نامه سطح ۳ یا ۴ و یا کتابی باشد که قبلاً توسط پژوهشگر نگاشته شده است.

اولویت‌های مقالات «مسائل مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی» و «مسائل مورد بحث در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه استان خوزستان» می‌باشد.

از جمله شرایط مقالات می‌توان به «رعایت شیوه‌نامه نگارش مقالات فراخوان» و «عدم چاپ یا زیر چاپ بودن مقالات ارسالی در مجله یا مجموعه‌های دیگر در گذشته» اشاره کرد.

گفتنی است، فصلنامه در تلخیص، اصلاح و ویرایش مقالات رسیده جهت انتشار آزاد بوده و در صورت پذیرش مقاله، تا پایان ارزیابی و اعلام نتایج، پژوهشگر بدون هماهنگی با مرکز، اجازه انتشار و ارائه مقاله در نشریات دیگر را ندارد.

بر اساس این گزارش، شرایط پذیرفته شدن آثار ارسالی صلاحیت علمی به معنای «اتمام امتحانات کتبی پایه ۱۰» و «اشتغال به فعالیت‌های حوزوی در استان خوزستان» می‌باشد.

همچنین مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بوده و نحوه ارسال نیز از طریق نام کاربری Mfegh۱۴۰۰@ در پیام‌رسان ایتا می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره‌های ۳۵۵۱۰۰۱۵ داخلی ۱۴۳ در ساعات اداری و ۰۹۱۰۶۴۸۳۷۷۵ از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha