پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / دوره خبرنویسی طلاب مدارس علمیه استان قزوین

حوزه /  طلاب مدارس علمیه استان قزوین با حضور در یک  دوره آموزشی، مهارت های خبرنگاری را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین، در جمع طلاب شرکت‌کننده در دوره آموزشی خبرنگاری گفت: هدف کلی  دوره های آموزشی، هدفمند کردن تولیدات رسانه ای و اخبار مدارس حوزه علمیه استان قزوین است و در پی اتخاذ شیوه های مطلوب برای تحقق این مهم هستیم.

 دوره خبرنگاری طلاب حوزه علمیه قزوین برگزار شد

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا پایگاه های اطلاع رسانی مدارس علمیه استان، نقش کلیدی و تاثیرگذاری ایفا کنند، لذا شما به عنوان  رابطین خبری مدارس باید در انتشار اخبار فعالیت های مدرسه مربوطه جدیت داشته باشید.

 مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  برگزاری  دوره های آموزشی باید خروجی مناسبی داشته باشد که به این منظور هر کدام از اعضا یک طرح و برنامه عملیاتی برای پیشرفت امور رسانه ای مدارس داشته باشند.

وی اظهار کرد: در برخی از مدارس فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و بصیرتی انجام می شود، ولی اطلاع رسانی هدفمند و موثری از این برنامه ها انجام نشده است.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: با هماهنگی و مشارکت خبرگزاری رسمی حوزه، دوره ها ی آموزشی تداوم خواهد داشت.

یادآوری می شود، در این دوره آموزشی که کلاس های آن روز شنبه 16 اسفند بصورت کارگاهی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، اصول و مبانی خبرنویسی توسط علی علیزاده، دبیر استان خبرگزاری حوزه به طلاب آموزش داده شد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha