جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی قزوین

حوزه / اولین دوره کارگاه آموزشی استعداد سنجی تبلیغ بین الملل در حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، مسئول ارتباطلات و امور  بین الملل حوزه علمیه قزوین، عصر شنبه در جمع اساتید شرکت کننده در دوره آموزشی کارگاه تبلیغ بین الملل حوزه استان، گفت: در راستای هدف راهبردی بین المللی‌سازی حوزه علمیه و کشف استعدادها و هدایت و حمایت از آنها، یک دوره کارگاه استعدادسنجی در بستر فضای مجازی برای طلاب برادر و خواهر متقاضی برگزار گردید. 

مسئول ارتباطات و امور  بین الملل حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این کارگاه به شیوه ی بدیع و برای اولین بار در کشور توسط دفتر بین الملل قزوین برگزار گردید و با استقبال طلابی از سراسر کشور روبرو شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه، طلاب شرکت کننده با فرایندها و شیوه‌ عملی استعدادسنجی، نحوه‌ی هدف گذاری در تبلیغ بین الملل، اسباب و شرایط حضور در محیط بین الملل، تعیین عرصه های تبلیغی، انتخاب منطقه و زبان تبلیغی و... آشنا شدند و در پایان دوره، به شرکت کنندگان در کارگاه، گواهینامه  نوع سه اعطا شد.

  حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: بعد از این کارگاه، برنامه ریزی برای  برگزاری و مواجهه‌ حضوری طلاب متقاضی با کارشناسان تبلیغ بین الملل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال طلاب از این دوره و مفید بودن آن در فرایند هدفگذاری و استعدادیابی، این کارگاه به فضل الهی در سال آینده تکرار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha