جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان

حوزه/ نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برگزار شد.

در این نشست مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات، مدیریت حوزه علمیه خواهران و برادران حضور داشته و علاوه بر آنها نیز دو عضو دیگر از ستاد کرونا و جمعیت هلال‌احمر، حضور داشتند.

در این نشست ابتدا تعدادی از اعضا به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و وضعیت کنونی حضور در عرصه خدمت‌رسانی پرداخته و پیرامون برنامه‌ریزی حضور جهادگران و لزوم برخی تمهیدات در این خصوص بحث و گفتگو صورت گرفت.

در این نشست مصوب شد تا هر ۱۰ روز ۷۰ طلبه جهادگر به بیمارستان‌های کرونایی استان خوزستان اعزام شوند و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم تا پایان فروردین‌ماه سال آینده صورت گرفت.

همچنین مشکلات و موانع حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان‌ها بررسی و بنا شد تا با کمک دیگر سازمان‌ها مرتفع شوند و جهادگران از ظرفیت‌های موجود نیز بیمه شوند.

استفاده از ظرفیت‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی در پشتیبانی از فعالیت‌های طلاب و روحانیون در بیمارستان‌های کرونایی استان از دیگر مصوبات این جلسه است.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان  و امام‌جمعه اهواز در ارتباط تلفنی با وزیر بهداشت، ضمن گفتگو پیرامون وضعیت ویژه استان، درخواست‌ها و دغدغه‌های کادر درمان و جهادگران را پیگیری کرد.

نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان+عکس

نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان+عکس

نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان+عکس

نشست ستاد مدیریت بحران نهادهای حوزوی استان خوزستان+عکس


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha