جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image-20210307130230-2.jpeg

حوزه/ کتاب «تفسیر سوره صف» به قلم آیت الله علی کریمی جهرمی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «تفسیر سوره صف» در ۲۰۰ صفحه و به قیمت ۳۶۰۰۰ تومان به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

کتاب پیش رو در بردارنده مطالبی نغز درباره تفسیر سوره صف است. این سوره شصت و یکمین سوره قران کریم است که سه اسم مخصوص در آن به چشم می خورد: عیسی، حواریون، و صف. هر کدام از این عناصر در اثر حاضر موشکافی و ارزیابی شده و نقش آنها در تفسیر اصولی این سوره بررسی گردیده است.

به نظر می رسد شاخص ترین مطلب سوره صف، همان بشارت عیسی به آمدن پیامبر خاتم(ص) و نیز جریان رزم آوران و صفوف منظم و دشمن شکن آنان باشد که نویسنده به مدد گواه از متون معتبر روایی توانسته تفسیری مناسب و منسجم از آن ارائه دهد.

از جمله عناوین مباحث مطرح شده در این اثر عبارتند از: «تسبیح موجودات چگونه است؟»، «کسب عزت از رهگذر بندگی خداوند»، «شعار انقلابی و نفرین ابوذر غفاری»، «انگیزه مهم غضب و خشم خداوند»، «اولین پیکار جو و محبوب خدا»، «آزارهای بنی اسرائیل به موسی»، «شبهه جبر»، «منصب های آسمانی حضرت عیسی»، «کتاب دستخوش تحریف»، «دین حق و اظهار آن بر ادیان»، «دعوت به معامله با خدا»، «شبهه تحصیل حاصل»، «جبهه غلبه اسلام بر ادیان».

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha