شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شکری از برنامه ریزی برای راه اندازی دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان‌ها خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به اقدامات و شرح وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر ایشان اعلام کردند، دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه بخش خانواده شهدا و ایثارگران، جامعه و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه هایی را اجرا می کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و و ارتقای معنویت و مسائل عقیدتی و سیاسی در میان کارکنان و خانواده های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اثرگذاری برای رشد و تعالی این جامعه هدف و نظارت و هدایت در برنامه هایی که بنیاد برای خانواده های شهدا و ایثارگران و کارکنان این مجموعه می گذارد، از وظایف مهمی است که دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر عهده دارد.

وی با اشاره به راه اندازی دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استانهای مختلف کشور افزود: این نظارت و هدایت چون تاکنون در حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز انجام می گرفت و در استانها کمتر جریان داشت، از این پس بناست که با راه اندازی دفاتر استان ها این برنامه ها و نظارت و هدایت گسترش یابد و در برنامه های بنیاد و کارکنان در استان ها هم بیشتر نظارت شود.

حجت الاسلام و المسلمین شکری خاطرنشان کرد: اولین دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان ها در استان خراسان رضوی افتتاح شده است تا ارزیابی، نظارت و بررسی شود و سپس در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به شیوه انتصاب نیروها در دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان ها، افزود: تا حد امکان نمی خواهیم هیچ گونه موازی کاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل بگیرد؛ یعنی اگر مدیران کل بنیاد در استانها روحانی بودند و از توان لازم برای نظارت حمایت و هدایت در حوزه نمایندگی ولی فقیه برخوردار بودند همین عزیزان را در این بخش قرار می دهیم و چند نفر نیز به عنوان کمک این افراد قرار می دهیم تا کارها را پیش ببرند، اما اگر مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانها نیروی اجرایی و غیر روحانی بودند، از روحانیونی که کار آمد هستند در حوزه نمایندگی ولی فقیه بنیاد شهید انتخاب و  منصوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این نکته را همواره در نظر و تأکید داریم که هیچ گونه موازی کاری نشود و حتما در برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران اثرگذاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر عاقل سراوانی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    سلام فرزند شهید ابوالحسن عاقل سراوانی از شهرستان رشت در بنیاد شهید گیلان حدود۲۹ساله مشغول بکار هستم در خواست ملاقات یا مکالمه تلفنی با حاج آقای شکری را دارم خواهش میکنم خیلی مهمه ۵ دقیقه وقت بدهید ممنون میشم
    • مهری IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      دفترش کجاس میشه بگین
  • ایران قوی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام وصلوات: ما به نمایندگی ازاستان خراسان رضوی واستان خراسان جتوبی واستان سیستان وبلوچستان وقت ملاقات روباحاج آقاشکری درخواست داریم. والامرالیکم.دکترحسینی مقدم