شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س):

حوزه/ موسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری گفت: یکی از بهترین فرصت‌های الهی به انسان ها زمانی است که بتوان نسلی را با تربیت دینی، پرورش داد، چرا که ثمره آن به خودمان بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق پیشنمازی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت دبستان دخترانه تزکیه در محوطه مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) با اشاره به این که هدف اصلی توسعه تربیت مهدوی است، بیان کرد: خروجی تحصیل در حوزه‌های علمیه، انسان‌هایی همچون امام خمینی(ره) و شهید مطهری و غیره است، ارتباط و تائید این بزرگان در خصوص حوزه علمیه از امتیازات آن محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این که باید از فرصت‌ها استفاده کرد، افزود: در این مسیر توجه به باقیات الصالحات، از جمله اولاد یا همان فرزندان ضرورت دارد، چرا که بنا بر فرموده  قرآن، تربیت فرزندان ارزش بالایی دارد.

استاد حوزه در ادامه عنوان کرد: در راستای تربیت فرزندان، اگر توان مالی کمی داریم باید از آبروی خود خرج کنیم تا در روز یوم‌الحسرت پشیمان نباشیم، امروز به بهانه ساخت مدرسه خودمان را می‌سازیم، چرا که خدای متعال بی‌نیاز مطلق است.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از بهترین فرصت‌های الهی به انسان ها زمانی است که بتوان نسلی را با تربیت دینی پرورش داد، چرا که ثمره آن به خودمان بر می‌گردد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۱۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha