چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران و مسئولین طرح صالحین سپاه با تلاشی مضاعف، افزایش قدرت مقاومت فرهنگی و بصیرتی در جامعه را هدف خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در ارتباط تصویری با مجمع سرمربیان اقشار بسیج استان بوشهر پیرامون تهاجم فرهنگی جهان استکبار و طرح های تخریب فرهنگی جهان استکبار و نیروهای ضد انقلاب و اهداف آنها اشاره کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال با تمام توان در مقابل تهاجم فرهنگی جهان استکبار، مقاومت فرهنگی کرد و نگذاشت دشمنان پیروز شوند هر چند آسیب هایی به ساختار فرهنگی نظام و مردم وارد کردند.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اقتدار و مقاومت در همه جوانب به ویژه بُعد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید سپاه پاسداران و مسئولین طرح صالحین سپاه با تلاشی مضاعف، افزایش قدرت مقاومت فرهنگی و بصیرتی در جامعه را هدف خود بدانند.

استاد شجره طیبه صالحین استان بوشهر با اشاره به نقش مهم حوزه های علمیه در مسئله فرهنگی جامعه، توصیه کردند: در رابطه با جذب جوانان به حوزه های علمیه خواهران و برادران تلاشی مضاعف داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نقش تعلیم و تربیت در رشد، نجات زایی و کمال آفرینی انسان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: لازم است در رابطه با امید آفرینی برای حرکت رو به جلو تمدن آفرینی انقلاب اسلامی ایران در بین افراد مورد تعلیم و تربیت و جامعه تلاشی وافر داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha