شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / اولین سالگرد مرحوم حضرنت آیت الله حاج شیخ احمد منتظری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد افزود: مرحوم آیت الله احمد منتظری مورد وثوق همه بزرگان و مراجع عظام تقلید بود و امام خمینی(ره) نیز به وی علاقه خاص داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد سه شنبه شب در مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله احمد منتظری قمی دوشنبه شب که در مسجد الغدیر قم برگزار  شد گفت:مرحوم آیت الله منتظری قمی به حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام علاقه زیادی داشت و لذا در شب شهادت این امام همام از دنیا رفت.

وی افزود: این عالم ربانی و مجاهد نستوه، گذشته از خدماتی که به نظام جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه داشت،‌بسیار خدوم و مردمی بود وبه قشر ضعیف جامعه کمک می کرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که مرحوم آیت الله منتظری از یاران باوفای حضرت امام خمینی( ره) بود و در نجف و قم عضو دفتر ایشان نیز بود گفت: وی در آن لحظات آخر که به سختی نفس می کشید  ذکر شریف لااله الاالله و الله  اکبر را می گفت که این نشانه عاقبت بخیری و تدین این استاد فرزانه حوزه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد افزود: مرحوم منتظری مورد وثوق همه بزرگان و مراجع عظام تقلید بود و امام خمینی(ره) نیز به وی علاقه خاص داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha