جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار وزیر کشور

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفتند: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند،بدانید اصل، مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

معظم له در دیداربا وزیر کشورضمن بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص) این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانسته و افزودند: آنچه ازسوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.
این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کردند و گفتند:امروز کسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فکر خدمت به این مردم باشند.

ایشان مسئولیت را امانت دانسته و بهره مندی از این امانت را برای خدمت به مردم خواستار شدند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیر(ع)به مالک اشتر گفتند: فراموش نکنید اصل، همین مردم هستند این مردم بودند که  ٨سال جنگ را اداره کردند این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می توانید خدمت کنید.

 معظم له  با اظهار ناراحتی از گرانی و  وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هرجامعه خوب دانسته و بیان داشتند:  فقر و ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.
حضرت آیت الله نوری همدانی هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه های دشمن بویژه آمریکا و صهیونیسم و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha