جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی و وزیر کشور

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی گفتند: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم باسیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هرروز یک قیمتی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: ملت نجیب ایران ملت عزیز و فهمیده‌ای هستند و در همه مراحل کمک یار بوده و نمی‌گذارند مسئولین تنها بمانند و در همه‌جا کمک می‌کنند.

ایشان افزودند: باید خدا را شاکر باشید که در کشوری وزیر هستید که ملتی بامعرفت و کمال دارید و در این موقعیتی که وجود دارد اگر غیر از ملت ایران بودند با مشکل روبرو می‌شدید، باید در فرصت باقی‌مانده حُسن عمل خود را نشان داده و مردم رضایت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کردند: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم باسیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هرروز یک قیمتی دارد.

 معظم له بابیان اینکه ملت عزیز و مظلوم ایران سزاوار همه نوع احترامی هستند،عنوان کردند: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد و مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت داشته باشید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال ١۴٠٠ تصریح کردند: هرچه انتخابات سال آینده پرشورتر برگزار شود سبب عزت و آبروی کشور می‌شود چون دشمن ما را می‌سنجد و می‌خواهد ببیند عکس‌العمل مردم چیست و باید سعی و تلاش شود مشارکت پرشور داشته باشیم.

معظم له با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کردند: اگر نسبت به تذکراتی که سبب خیر شود عمل شود مایه برکت است و پایه‌های حکومت را محکم می‌کند چون هرکسی باخدا باشد خداوند نیز با وی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha