پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات معیشتی مردم اشاره و از قوای سه گانه و مسئولان خواست گره گشایی از این مشکلات را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر سمنان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز مبعث، تاکید کرد: در صورتی که بصیرت و مقاومت با وحدت در جامعه همراه باشد، توطئه دشمنان مانند همیشه بی اثر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات معیشتی مردم اشاره و از قوای سه گانه و مسئولان خواست گره گشایی از این مشکلات را در اولویت قرار دهند.

خطیب جمعه سمنان با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به نقش اثرگذار شهدا در پیروزی و تداوم مسیر انقلاب اسلامی اشاره و بر خدمت به خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

وی، ظلم و ستم شش ساله عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن را یاد آور شد و تصریح کرد: بمباران این مردم ستم دیده که با دست خالی و تقدیم هزاران شهید مقابل مستکبران ایستادند ادامه دارد، اما بدون شک توفیق مردم یمن مقابل عربستان سعودی قطعی است.

امام جمعه سمنان با تبریک مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و اعیاد شعبانیه راه و اهداف جمهوری اسلامی را ادامه خط بعثت دانست و بر تاسی از راه پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha