جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در ایلام در مراسم تجلیل طلاب گروه یاوران سلامت روان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل اعضای گروه جهادی طلاب یاوران سلامت روان گفت: طلاب و روحانیون با روحیه جهادی و ایثارگری در مبارزه با کرونا پای کار آمدند و در شرایط بسیار سخت شیوع ویروس، برای غسل، کفن و دفن، تلقین و نماز میت اموات کرونایی وارد میدان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در مراسم تجلیل طلاب جهادگر گروه یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان ایلام گفت: حضور طلاب در خط مقدم مبارزه با کرونا فصلی درخشان را در تاریخ نظام اسلامی رقم زد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون با روحیه جهادی و ایثارگری در مبارزه با کرونا پای کار بودند، افزود: خواهران و برادران طلبه با روحیه ایثارگری در شرایط سخت شیوع کرونا در کنار مردم و همراه مسئولان بودند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه در همه صحنه های مختلف که نیاز بوده است، حضور فعال داشته و تهدیدها را به فرصت و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه سپاه از آبرو و توان خود برای توسعه و رفع نیاز کشور مایه گذاشته است، ابراز کرد: بسیاری از طرح هایی که الآن در کشور افتتاح و اجرا می شود، توسط سپاه انجام شده یا در دست اقدام است؛ در  عرصه هایی که دولت نتوانسته ورود پیدا کند، سپاه با بهره گیری از نیروی جوان و کار جهادی وارد شده و طرح ها را پیش برده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح های بسیاری توسط سپاه با کار جهادی در کشور انجام شده است که هنوز چند هزار میلیارد هزینه این طرح ها هم پرداخت نشده است، ابراز کرد: سپاه امروز در کارها و طرح های اقتصادی و صنعتی بزرگ، مبارزه با کرونا، بحث سازندگی، کارهای فرهنگی، افزایش توان نظامی، ساخت موشک و قدرت بازدارندگی و مقابله با آمریکا و استکبار جهانی مقتدرانه ظاهر شده است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته در کشور و استان، افزود: همانند سال های دفاع مقدس که رزمندگان برای دفاع پیشگام شدند و جانشان را در راه خدا، امنیت و پیشرفت کشور فدا کردند، امروز و در مقابله با کرونا ایثارگرانی در صحنه حضور پیدا کردند، از وجود خود مایه گذاشتند و برای کسانی که بیمار شده بودند، مایه تسکین و آرامش مردم شدند.

وی گفت: همین روحیه جهادی در جامعه پزشکی و پرستاری برای مبارزه با کرونا وجود داشت؛ طلاب و روحانیون با روحیه جهادی و ایثارگری در مبارزه با کرونا پای کار آمدند و در شرایط بسیار سخت شیوع ویروس، برای غسل، کفن و دفن، تلقین و نماز میت اموات کرونایی وارد میدان شدند و افزون بر آن در کنار بیماران کرونایی قرار گرفتند و  مایه آرامش خاطر بیماران بودند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام، با اشاره به اینکه این که روحانیون و طلاب جهادی با به خطر انداختن جان خود، وارد میدان مقابله با کرونا شدند، خاطرنشان کرد: این افتخاری بسیار بزرگ است که خواهران و برادران طلبه با روحیه ایثارگری، در کنار مردم بودند و این فراز از تاریخ را در جمهوری اسلامی با سربلندی رقم زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha