جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم قورچی بیگی

 حوزه / مسئول فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین از توزیع نزدیک به دو هزار بسته معیشتی توسط خواهران فعال در ۵ حوزه علمیه استان قزوین خبر داد.

خانم متین قورچی بیگی، مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین (علیه الاسلام) و روز پاسدار، بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک شعبان و همچنین آموزه های اخلاقی و معنوی این امام بزرگوار در زندگی تاکید کرد.

وی با تقدیر از حضور ارزشمند طلاب خواهر مدارس علمیه استان قزوین در مبارزه با بیماری کرونا گفت: طلاب و جهادگران حوزه علمیه خواهران استان قزوین و مدرسه علمیه فاطمیه همچنان در میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا حضور دارند و به یاد و نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای خدمت رسانی به مردم بویژه بیماران کرونایی انجام می‌دهند.

خانم قورچی بیگی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه خواهران  از ابتدای آغاز فعالیت رزمایش کمک مومنانه به منظور دستگیری از نیازمندان پای کار هستند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای ابلاغ دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدامات لازم برای کمک به این رزمایش از سوی حوزه‌های علمیه استان انجام شده است.

توزیع دهمین مرحله بسته های معیشتی حوزه خواهران فاطمیه قزوین توزیع شد

وی ادامه داد: خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگاه از بیماری کرونا جزو اولویت‌های حوزه‌های علمیه بوده و گروه‌های مختلف حوزویان در این زمینه پیشگام بوده‌اند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: مواسات و همدلی در فرهنگ دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار بوده و این رزمایش کمک شایانی به رفع نیازمندی‌های اقشار ضعیف جامعه می‌کند.

خانم قورچی بیگی با بیان اینکه نذورات جمع‌آوری شده به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اختصاص یافته است، بیان کرد:  جلوه دیگری از کمک مومنانه حوزه‌های علمیه خواهران استان در این روزهای پایان سال به نمایش گذاشته شد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: ارائه مشاوره‌های مذهبی و دینی و کاهش استرس از دیگر در ایام انتشار ویروس کرونا از دیگر اقدامات طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین بود که خوشبختانه نتایج مطلوبی را داشته است.

 مسئول فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین از توزیع نزدیک به دو هزار بسته معیشتی توسط خواهران فعال در ۵ حوزه علمیه استان قزوین خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha