سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 949867
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
جعفر پاشایی-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

حوزه / مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ارسال نامه ای به خبرگزاری حوزه به اظهارات مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز درباره اعطای جایزه یکی از تجار مقیم ترکیه به دانش آموزان مدال آور المپیادها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به دنبال انتشار خبر اظهارات حجت الاسلام محمد انوری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با عنوان «نفوذ جریان زرسالار در دانشگاه را جدی بگیرید»، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری حوزه، به بخشی از این سخنان درباره درباره اعطای جایزه یکی از تجار مقیم ترکیه به دانش آموزان مدال آور المپیادها، واکنش نشان داد.

در نامه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آمده است:

«هیچ دانش آموزی تحت پوشش این جایزه نیست و هیچ پولی نیز از شخص مدنظر در این مطلب برای دانش آموزان این استان پرداخت نشده است، بنابراین مطلب در مورد آموزش و پرورش این استان موضوعیت ندارد».

جعفر پاشایی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

واکنش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به یک خبر

گفتنی است، خبر اظهارات حجت الاسلام محمد انوری در آخرین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با تیتر «نفوذ جریان زرسالار در دانشگاه را جدی بگیرید»، پس از اعلام روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و دریافت آن از پایگاه اطلاع رسانی این دفتر به نشانی http://tabriz.nahad.ir  منتشر شده بود. با این حال، خبرگزاری حوزه براساس اخلاق حرفه ای رسانه ای پاسخ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی را منتشر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    2 1
    آفرین بر تیز بینی و هوشیاری حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد انوری زید عزه . که این هشدارشان بسیار ارزشمند است ، خدای تعالی بر توفیقاتشان بیفزاید . بر وجود چنین بزر گوارانی افتخار میکنیم.