جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رویداد

حوزه/ رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» با موضوع «الگوی آشتی و مصالحه» به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام صادق امینی در گفت و گویی با بیان این که تحکیم و تقویت خانواده از مهمترین سفارش های دین اسلام و یکی از لوازم قِوام جامعه و فرهنگ است، اظهار داشت: آنگاه که بین زن و شوهر نشانه‌های اختلاف آشکار می شود و پیش از رسیدن به بحران و انشقاق بین آنها به سفارش قرآن کریم باید با حَکمیت و مصالحه از بروز آسیب طلاق و جدایی پیشگیری کرد.

وی با اشاره به این که از دیرباز در سنت و سیره جامعه اسلامی حکمیت با ورود ریش سفیدان و بزرگترها رواج داشته است، گفت: امروزه به اقتضای فرهنگ، سبک زندگی، دامنه تغییرات اجتماعی و روحیه و شخصیت نسل نوخاسته لازم است شیوه و الگوی حکمیت و آشتی به روز شده و متناسب با زمان اجرا شود.

مسؤول برگزاری رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» به امکان ارائه ایده به صورت فردی و گروهی پرداخت و تصریح کرد: بر این اساس در این رویداد بر آنیم با مشارکت آحاد مختلف جامعه به ویژه اولیاء تربیتی، مبلغان دینی، مشاوران و فعالان فرهنگی بهترین و مؤثرترین الگوهای مصالحه را به دست بیاوریم؛ شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند به صورت فردی و گروهی ایده ها و طرح های پیشنهادی خود برای دستیابی به الگوی «مصالحه و آشتی» متناسب با اقتضای امروز فرهنگ و جامعه را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

وی افزود: به منظور تبیین دقیق موضوع رویداد و مشارکت دقیق تر در ایده پردازی، تعدادی فایل صوتی و تصویری از اساتید مرتبط از طریق نشانی اینترنتی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی به آدرس noavari.dte.ir و یا اپلیکیشن «مدرسه فناوری فانوس»(قابل دانلود از اپلیکیشن «بازار») در اختیار قرار داده شده است که انتظار می رود شرکت کنندگان با دقت به این مباحث را فراگرفته و با توجه به موضوع و محور اصلی رویداد ایده های خود را ارسال نمایید.

حجت الاسلام امینی با اشاره به دامنه جغرافیایی این رویداد، اظهار داشت: رویداد «کاریزمَن ۴» به صورت ملّی و ویژه فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور برگزار می‌گردد.

وی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در این رویداد گفت: علاقه‌مندان به ایده پردازی در این حوزه می‌توانند تا ۱۵ فروردین­ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به نشانی اینترنتی فوق الذکر در این رویداد ثبت نام و در صورت داشتن ایده اولیه، ایده خود را ثبت کنند.

مسؤول برگزاری رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» با اشاره به شیوه و زمان ثبت ایده نهایی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این رویداد متن ایده نهایی خود را همراه با یک فایل صوتی یا فیلم ۳ دقیقه‌ای (با موضوع تشریح ایده) در تاریخ ۲۰ فروردین­ماه ۱۴۰۰ در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

وی درباره جوایز این رویداد افزود: ایده های دریافتی ۲۲ فروردین­ماه ۱۴۰۰ مورد داوری قرار می گیرند و ۲۳ فروردین ماه نیز نتایج آن اعلام خواهد شد و از ایده پردازان برتر (به ترتیب نفرات اول تا سوم ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال) تقدیر خواهد شد؛ همچنین به پنج نفر بعدی که شایسته تقدیر شناخته می شود، مبلغ ۵ میلیون ریال اعطا می گردد.

حجت الاسلام امینی ضمن تبیین مزایای شرکت در رویداد «کاریزمَن ۴» خاطرنشان کرد: تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از مزایای شرکت در این رویداد است.

جهت ثبت نام اولیه و مشاهده فیلم های توضیح کاریزمَن۴ به لینک https://noavari.dte.ir/KyTX۵ و جهت مشاهده فیلم های کاریزمَن ۴ در اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس از طریق لینک https://noavari.dte.ir/fanoos/ و جهت ثبت نهایی ایده کاریزمَن ۴ در سایت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ابتدا در ثبت نام نموده و سپس در پنل کاربری ایده نهایی خود را ثبت نمایید، و برای ثبت نام در سایت به لینک https://noavari.dte.ir/Vwn۲j مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha