جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 950129
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر برنامه های قرآنی حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر برنامه های قرآنی حوزه علمیه کرمانشاه، جهاد قرآنی در مدارس علمیه براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری را یکی از برنامه های حوزه استان اعلام کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، به اشاره به اینکه مکلفیم فرهنگ و مباحث قرآنی را به طلاب جوان انتقال دهیم، اظهار کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری فرزانه در خصوص برنامه های قرآنی مدارس علمیه، به دنبال یک اقدام جهادی در سطح استان هستیم، لذا می بایست در این خصوص تدبیر خاصی اتخاذ تا مباحث قرآنی رونق یابد.

مسئول برنامه های قرآنی حوزه علمیه کرمانشاه بر تقویت دانش افزایی قرآنی مربیان، اساتید و طلاب مدارس علمیه، فعالیت ها و مصوبات شورای قرآنی استان کرمانشاه، را اعلام کرد:

اجرای پایش قرآنی بیش ۴۰۰ نفر از طلاب در اسفند و برنامه ریزی خاص قرآنی برای سال تحصیلی آتی با توجه به شناسایی وضعیت قرآنی طلاب مدارس.

۲- پیگیری برگزاری کارگاه ها و دوره های قرآنی در مدارس علمیه

تقدیر و تجلیل از نخبگان و چهره های قرآنی مدارس علمیه استان.

وی با اشاره به جهاد قرآنی در مدارس علمیه، از حمایت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه استان و مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان از برنامه های قرآنی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha