پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زیارت نیابتی

حوزه/ دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور گفت: از آنجایی که به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، امکان حضور در حرم حضرت معصومه(س) به گستردگی سال‌های قبل نبود، طلاب تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور به نیابت از همه مردم و همه درگذشتگان، بر آن شدند تا با زیارت نیابتی به یاد همه این عزیزان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با شیوع ویروس کرونا یکی از بزرگترین محدودیت‌ها و یا بهتر است بگوییم دلتنگی‌هایی که برای مردم ایران و شیعیان سراسر عالم ایجاد شد، عدم حضور در حرم‌های مطهر و زیارت این اماکن متبرک بود.

امسال نیز با وجود استمرار این ویروس منحوس، بسیاری از مشتاقان زیارت بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) نتوانستند همچون سال‌های گذشته در لحظات تحویل سال، خود را به شهر قم برسانند، البته در کنار این بیماری، هستند بسیاری از مردم که بنا به دلایل مختلف این توفیق حضور، از آنها سلب شده است. بنابراین در راستای کاهش دلتنگی های مردم عزیز و مشتقان اهل بیت علیهم السلام، جمعی از طلاب، مبلغان و اعضا گروه‌های مختلفی تبلیغی امسال در ابتکاری جالب، هر کدام به نیابت از مردم مناطق خود از سراسر کشور، لحظات سال تحویل در کنار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) حاضر شدند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با اشاره به زیارت نیابتی طلاب در ایام عید سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: بسیاری از مردم عزیز هر ساله، در تحویل سال و یا ایام عید، شهر قم و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را برای مقصد مسافرتی و زیارتی خود انتخاب می‌کردند، اما از آنجایی که به دلیل شرایط موجود و شیوع این ویروس منحوس، این امکان در سال ۱۴۰۰ به گستردگی سال‌های قبل نبود، طلاب تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور به نیابت از همه مردم ایران اسلامی و همه درگذشتگان خصوصا عزیزانی که در ایام کرونا آنها را از دست داده‌ایم و مظلومانه از پیش ما رفتند، بر آن شدند تا با برگزاری این برنامه یاد همه این عزیزان را زنده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فتاحی DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اول ظهور آقامونو میخوام ، دوم طلب عاقبت بخیری و سر انجام کار ختم به شهادت و اخرش احقاق حقم به تحو احسنت به واسطه شفیع شدن بیبی فاطنه معصومه