یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پندهای قندپهلو

"پندهای قند پهلو"، عنوان سه جلد کتابی است که حاوی داستان هایی کوتاه، جذاب و عبرت آموز برای گروه های سنی مختلف است که این ویژگی باعث شده هر کدام از این جلدها، چندین بار تجدید چاپ شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ایام تعطیلات نوروز به خصوص که همچنان متأسفانه شرایط کرونایی به طور نسبی بر کشور حاکم است، یکی از بهترین فعالیت های فرهنگی، مطالعه کتاب و تشویق دیگران به کتاب خوانی به عنوان یک سنت حسنه است؛ به خصوص کتاب های کم حجمی که دارای داستان های کوتاه توأم با نکات عبرت آموز برای گروه های سنی مختلف باشند و طبعاً با ذائقه بسیاری از مخاطبان همسو.

یکی از این کتاب ها، "پندهای قند پهلو" است که تاکنون در سه جلد مجزا به همت حسین شکرریز گردآوری و چاپ شده است.

در مقدمه جلد نخست این کتاب می خوانیم: "قصه را باید برای کودکان و نوجوانان تعریف کرد. ما انسان‌های بالغ باید کتب اجتماعی، روانشناسی و فلسفی را بخوانیم، قصه بهترین راه برای جذب و بهره وری از یک عبرت است. قرآن کتاب پند و عبرت، سرشار از داستان است. داستان هود، لوط، بنی اسرائیل، یوسف و کلی داستان جالب که هر کدام از آنها پُر است از پندهای زیبا و آموزنده برای ساختن یک زندگی همراه با آرامش. حال در این کتاب سعی بر این شده که ۶۲ داستان زیبا از سرتاسر دنیا در یک مجموعه کوچک جمع شود که به رسم زندگی خود ۶۲ پند زیبا را افزون کنیم و از آن ها استفاده کنیم تا زندگی زیباتری داشته باشیم".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha