جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس نوشت | شعار سال 1400

حوزه/ بدون تردید انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور حداکثری مردم و برگزیدن لایق ترین، کارآمدترین و متعهدترین فرد برای رئیس جمهوری اسلامی و انتخاب بهترین ها برای شورای اسلامی شهر می تواند مدیریت هایی جدید، قوی، کارآمد، پرانگیزه و انرژی را بر سرکار بیاورد تا با پشتیبانی و رفع موانع تولید، جهش تولید را محقق سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پاسخ به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری شعار سال پیامی صادر نمود .

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 حلول سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به عموم مردم استان لرستان، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و کادر درمانی و خانواده های آنان تبریک و تهنیت می گویم.

سالی که آغازش با اعیاد شعبانیه و در فروردین و اسفندش میلاد حضرت حجة بن الحسن (عج) را در بردارد، نویدی با برکت های معنوی و مادی برای امت اسلامی و ایران عزیز است.

خداوند متعال را سپاسگزارم که ایران اسلامی را از رهبری مدیر، مدبر و شجاع بهره‌مند نمود که در پیام نوروزی و در سخنرانی اولین روز فروردین مسیر پیشرفت و ارتقاء فرهنگی کشورمان همچون سالهای گذشته ترسیم فرمودند.

نام گذاری سال با عنوان " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها " در حالی اعلام گردید که سال‌های قبل آن با عنوان " رونق تولید" و "جهش تولید" نام گذاری شده بود.

 اگرچه در دو سال گذشته کارهای زیربنایی و سازندگی صورت گرفت، اما به تصریح معظم له آثار عمومی آن در اقتصاد و معیشت مردم مشاهده نشد.

 استخراج دقیق نکات ارزشمند پیام نوروزی و سخنرانی اول فروردین معظم له و اقدام و عمل به آن، نسخه شفابخشی است که با یاری خدا ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی و تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

بدون تردید انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور حداکثری مردم و برگزیدن لایق ترین، کارآمدترین و متعهدترین فرد برای رئیس جمهوری اسلامی و انتخاب بهترین ها برای شورای اسلامی شهر می تواند مدیریت هایی جدید، قوی، کارآمد، پرانگیزه و انرژی را بر سرکار بیاورد تا با پشتیبانی و رفع موانع تولید، جهش تولید را محقق سازد.

در استان لرستان هم علیرغم تلاش های صورت گرفته که نسبت به سال‌های گذشته سرعت بیشتری داشت اما همچنان جوانان و خانواده های آنان از مشکل بیکاری، تورم، عدم رونق مطلوب کسب و کار و آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برند.

 از این رو لازم است هیأت دولت، استاندار محترم، مدیران و کارگزاران سه قوه در استان لرستان نسبت به تعهداتی که به مردم استان در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان کار دولت، جذب ۱۴۵۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه سالانه، ایجاد اشتغال، تولید و احداث مسکن، تخصیص آب و تلاش در راستای احیاء کارخانه ها و کارگاههای تعطیل شده تا حصول نتیجه با پی گیری مجدانه و کار انبوه، متراکم و مضاعف اقدام نمایند.

 بدیهی است نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ائمه محترم جمعه و جماعات، جامعه روحانیت و طلاب، فرهیختگان و برجستگان فرهنگی و دانشگاهی و غیر دانشگاهی، عموم مردم متدین، گروه های جهادی و جوانان انقلابی و رسانه ها و خبرگزاری های استانی با تکیه بر اخلاق اسلامی و رعایت عدل و انصاف تعهدات یادشده را مستمراً و بدون وقفه از مجرای صحیح دنبال و مطالبه خواهند کرد.

در پایان همه مدیران و کارگزاران سه قوه در استان لرستان با استمداد از حضرت امام عصر (عج) قوی تر، پر انگیزه تر و پُر توان تر از سال های گذشته در تحقق شعار سال کوشش نمایند تا رضایت الهی و سرانجام نیکویی در دنیا و آخرت نصیبشان گردد.

سید احمد رضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha