چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسجد نورث‌همپتون‌شر نخستین مرکز موقت واکسیناسیون کرونا را راه‌اندازی کرد

حوزه/ نخستین مرکز واکسیناسیون موقت نورث‌همپتون شر در انگلیس، در مسجد محلی راه اندازی شده است زیرا محلی‌ها و مردم به رهبران اجتماعی در دریافت واکسن اعتماد دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از itv، مسجد نورث‌همپتون‌شر در انلگستان میزبان نخستین کلینیک موقت واکسیناسیون کرونا در این منطقه خواهد بود. و در عرض یک روز ۴۴ نفر واکسینه شدند.

کلینیک آزمایشی، که با کمک اتحادیه انجمن‌های نورث‌همپتون‌شر ترتیب داده شد، و با هدف ارائه واکسن در مکانی که مردم محلی با آن آشنا هستند و به آن اطمینان دارند ایجاد شده است.

همچنین امید بود که واکسن به کسانی برسد که ممکن است در مورد جلو آمدن برای زدن واکسن دچار تردید شوند و حضور در مسجد به آنان اطمینان خاطر ببخشد.

کنیلور انام هاکو، که به سازماندهی اولیه کمک کرد ، در این باره به خبرنگاران گفت: تلاش واقعا موفقیت آمیزی بود و اعضای جامعه از فرصت دریافت واکسن‌های خود در یک مکان محلی و آشنا بسیار راضی بودند.

وی گفت: واضح است که بسیاری از افرادی که در روز جمعه واکسن زدیم ، به دلیل تشویق رهبران مذهبی جامعه و ارائه واکسن در مکانی که آشنا و راحت بودند ، از داشتن واکسن اطمینان خاطر داشتند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مواردی که نیاز باشد ، ما مشتاق هستیم که با رهبران اجتماعی و اعضای جامعه اسلامی کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هرچه بیشتر افراد محلی واجد شرایط که هنوز اولین دوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند، با رضایت خاطر مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha