پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ایستگاه های صلواتی مسیر حرم تا جمکران در جشن نیمه شعبان

حوزه/ معاون شهردار قم از تنوع، خلاقیت و نوآوری های شهرداری قم به مناسبت مراسم جشن نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت استان که با حضور اعضای شورای شهر، مدیرکل مدیریت بحران استان و معاون شهردار قم با موضوع نیمه شعبان برگزار شد، برنامه‌های  شهرداری قم در این ایام را با توجه شرایط شیوع ویروس کرونا و توجه به پروتکل‌های بهداشتی تشریح کرد و اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط مهدوی و فضاسازی شهر با هدف ایجاد و تداعی انتظار یکی از برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

وی خلاقیت و جایگزینی برنامه‌های جدید را مورد بررسی قرارداد و افزود: راه‌اندازی کاروان شادی بدون تجمع و تغییر برنامه‌های روز درختکاری و نوع توزیع درخت در بین شهروندان با تماس شهروندان برای کاشت درخت در مجتمع‌های مسکونی از جمله برنامه‌هایی بوده که اجرایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از حرکت کاروان‌های شادی در سطح شهر در ایام نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه‌های صلواتی به‌ گونه‌ای طراحی‌شده که مانع تجمع شهروندان شده و توزیع هرگونه مواد خوراکی ممنوع است.

وی همکاری شهرداری قم با ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع غذا و اقلام نذری را مطرح کرد و یادآور شد: شورای اسلامی شهر قم به همراه شهرداری به همه انتظارات مردم پاسخ داده و تلاش شده رضایت شهروندان در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی کسب شود.

سامع ادامه داد: ایستگاه‌ها به صورتی طراحی‌شده که عمق نداشته و تنها با چرخش صوت‌های مناسبتی فضای شهر را معنوی کرده تا مانع تجمع و انتقال ویروس کرونا در بین شهروندان شود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha