جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: خانواده، انتقال دهنده فرهنگ و تمدن بوده و زمینه ساز تکامل و تحول فرزندان است.

حجت الاسلام سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: دستیابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده و خانواده سالم در گرو برخورداری افراد آن از سلامت روانی و داشتن ارتباط مطلوب با یکدیگر است. یکی از عوامل موثر در سلامت خانواده برقراری ارتباط مطلوب بین نسل ها واجرایی کردن سبک زندگی اسلامی است.

مسئول تهذیب مدرسه سردارین قزوین تصریح کرد: خانواده پایه‌گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان بوده و در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده و عملکرد افراد نقش مهمی برعهده دارد.

موسوی عنوان کرد: خانواده انتقال دهنده فرهنگ و تمدن بوده و زمینه ساز تکامل و تحول فرزندان است.

وی تصریح کرد:سبک زندگی اسلامی که مزین به تعالیم و دستورات دینی و قرآنی است و با ذات و سرشت انسان ها سروکار دارد می تواند بهترین راهگشا و هدایتگر باشد، به شرط آنکه مبانی آن استخراج و در قالب های نوین و جذاب برای نسل جوان تبیین شود.

مسئول تهذیب مدرسه سردارین قزوین با اشاره به نقش مهم حوزه های علمیه در تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه، بیان کرد: امروز حوزه های علمیه و روحانیت مطمئن ترین منبع برای تبیین سبک زندگی دینی هستند.

وی همچنین به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: توجه به موضوع رونق تولید در شرایط کنونی سبب بهبود هر چه بیشتر شرایط اقتصادی کشور شده و ما را در مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha