سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: تمامی مسئولان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات دو خواسته مهم مقام معظم رهبری یعنی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین  حجت الاسلام مهدی احمدی، در جلسه ای با دست اندرکاران برنامه تلویزیونی گام دوم تمدن ساز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز، بر بهره گیری بیشتر از فرصت های ماه پرفضیلت شعبان و آمادگی معنوی برای حضور در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) در راس تمام اعمال ماه شعبان قرار گرفته و همه اعمال اعمال تحت الشعاع این فضیلت و عمل بزرگ قرار گرفته اند .

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین به موضوع انتخابات سال جاری پرداخت و بیان کرد: دشمن در تلاش است انتخابات در کشور ما را تضعیف کرده و با شایعه پراکنی این عرصه مهم را کمرنگ جلوه بدهد که در این خصوص وظیفه ما حساس است که بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این برهه از زمان بدون هیچ گونه تعصب شخصی، فردی و جناحی فقط باید به معیارها و ملاک هایی که بالاترین مقام اجرایی کشور به آنها نیاز دارد، اندیشید و به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرد.

وی اظهار کرد: از تمامی مجریان و ناظران انتخابات می خواهیم تقوای سیاسی داشته و فقط خداوند و قانون را ملاک امور قرار دهند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات اقتدار ملی می‌آفریند، عنوان کرد کرد: انتخابات مظهر اتحاد همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی است که با سلایق مختلف پای صندوق‌های رای رفته و به انتخاب فرد مورد نظر خودشان اقدام خواهند کرد.

وی به شعار امسال مقام معظم رهبری در رابطه با (تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها)، خاطرنشان کرد: باید برای استقلال و بی اثر کردن تحریم‌ها رونق تولید را دنبال کرده و مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی اظهار کرد:  تولیدکنندگان باید به سمت تولید با کیفیت ترغیب شوند تا کالای تولید داخل، مورد قبول مردم قرار گرفته و قابلیت صادرات داشته باشد، چراکه صادرات، ارز زیادی را به کشور وارد می‌کند و مشکلات ارزی کشور را رفع می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    0 1
    وجود عناصر توانمند انقلابی و جهادی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مناصب حکومتی خود، راه حل است. همانطوری که حضور آیت ا... رئیسی در قوه قضاییه بر خلاف جو سازی های ناجوانمردانه ای که در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ صورت گرفت و منفعت طلبان بزدل بی مایه خود فروخته ناتوان که امروز کارنامه شکست خورده شان در معرض دید عموم مردم قرار دارد به دروغ در بوق و کرنا کردند که اگر آیت ا...رئیسی ، رئیس جمهور شود در خیابان بین زن و مرد دیوار کشی می شود ، که امروز کارنامه آیت ا... رئیسی در قوه قضاییه با اقدامات تحولخواهانه و عدالتخواهانه و مبارزه با مفسدان ایشان، بسیار درخشان و مورد تایید همگان است. و در عوض همگان شاهدند که دولت مورد حمایت ایشان در خیابان ها دیوار مردمی در صف گوشت و مرغ تشکیل داده است.!!!… انشا… با حضور آیت ا… رئیسی یا دکتر محمدقالیباف در رآس دولتی جوان،حزب الهی و با روحیه کار و تلاش جهادی مطابق شاخص های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری شاهد تحولاتی چشمگیر در حوزه های مختلف اقتصادی همچون اصلاح نظام بانکی( بنحوی که منابع مالی کشور بجای تخصیص به بخش های غیر مولد نظیر سکه و ارز و خروج آن از کشور برای خرید خانه و سرمایه گزاری، بصورت تشویقی در اختیار شرکت های دانش بنیان جهت پیشرفت حرکت علمی کشور قرار گرفته و… )اصلاح نظام مالیاتی(بنحوی که اقشار ثروتمند جامعه و دلالان و واسطه ها دارای کد شناسایی مالیاتی گردند و هرکسی که خارج از حیطه تعریف شده و دارای کد اقتصادی و مالیاتی اقدام به دلالی و واسطه گری نماید و یا با دلالان و واسطه گران به هرنحوی وارد معامله شود مجرم شناخته شده و توسط دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم گردد.)اصلاح نظام گمرکی(ایجاد نظام بازرسی ویژه مناطق مرزی کشور و گمرکات توسط نهاد ریاست جمهوری و قوه قضاییه بصورت مشترک بنحوی که بصورت موثر جلوی ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود.)و ایجاد اصلاحات ساختاری در سایر بخش های کشور ،اقتصادی و اداری با برنامه ای مدون و زمانبندی شده در گام دوم انقلاب و کشور باشیم.به نحوی که مردم بصورتی ملموس تغییرات و تحولات صورت گرفته در اقتصاد کشور را همچون قوه قضاییه مشاهده نمایند.