شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دکتر قدیر با آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه کادر درمان به هیچ وجه قصد در مضیقه قراردادن بدون دلیل مردم را ندارد، گفت: آنچه کادر درمان می گویند نفعش برای خود مردم است و حال که آن‌ها آسایش، آرامش و حتی جان خود را برای شکست این ویروس گذاشته‌اند باید قدردان آنها بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف که در سال ۱۴۰۰ دو بار خواهد بود، گفت: امیدواریم که این مناسبت‌ها موجب زمینه‌سازی و آمادگی مردم برای امر فرج شود.

وی با قدردانی از کادر درمان کشور و استان قم برای خدمت‌رسانی به مردم، ابراز کرد: سپاس و قدردانی از زحمات کادر درمان به این است که در عمل ملتزم به دستورات بهداشتی باشیم زیرا هر تلاشی برای سلامت جامعه باید جمعی باشد و اگر عده‌ای رعایت نکنند تلاش دیگران را نیز خنثی می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه کادر درمان به هیچ وجه قصد در مضیقه قراردادن بدون دلیل مردم را ندارد، گفت: آنچه کادر درمان می‌گویند نفعش برای خود مردم است و حال که آن‌ها آسایش، آرامش و حتی جان خود را برای شکست این ویروس گذاشته‌اند باید قدردان آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌ها یک موضوع شعاری نیست، افزود: شیوه‌نامه‌ها در همه جا و حتی در عمق خانه‌ها باید رعایت شود تا مفید فایده باشد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه است، گفت: اگر مردم عزیز شیوه نامه ها را رعایت کنند تلفات کمتری می دهیم.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از واکسن داخلی باید اولویت مسئولان باشد، افزود: واکسن های داخلی نه از باب تعصب بلکه از باب آزمایش هایی که انجام شده جزء افتخارات ملی ماست و در دنیا موجب اعجاب و تحسین کشورهای منصف شده‌ است. مسئولان محترم کاری کنند که عموم مردم واکسینه شوند.

امام جمعه قم در پایان با قدردانی مجدد از کادر درمان کشور اظهار کرد: در مراسم نیمه شعبان امسال هم با توجه به شرایط باید از آنچه که مضر سلامت مردم است پرهیز شود و یقینا رضایت حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هم بر همین است و مهم این است که ارتباط ما با آن امام معصوم برقرار باشد و این ارتباط در هر زمان به اقتضاء همان زمان است.

وی ضمن تشکر از کادر درمان و مردم قم گفت: مردم قم و زائران کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها برای حفظ سلامت خود، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha