پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی

حوزه /مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مبلغان به‌عنوان پیشران‌های امیدآفرینی با تبلیغ معارف مهدوی و توجه دادن قلوب مؤمنین به اجتماع حول محور بقیة‌الله عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌توانند در جامعه ایجاد امید کنند.

حجت‌الاسلام‌ هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، آشنایی با معارف مهدویت را از زمینه‌های ایجاد امید در جامعه دانست و گفت: مبلغان به‌عنوان پیشران‌های امیدآفرینی با تبلیغ معارف مهدوی و توجه دادن قلوب مؤمنین به اجتماع حول محور بقیة‌الله عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌توانند در جامعه ایجاد امید کنند.

وی از راهکارهایی که می‌توان از ظرفیت امروز حوزه‌های علمیه، مراکز حوزوی، در عرصه‌های داخلی و بین‌الملل در نشر معارف مهدویت استفاده کرد را انجام پژوهش‌های کاربردی و ارائه به مخاطبان در قالب‌های نوین به‌ویژه استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: مبلغان و فعالان عرصه مهدویت تلاش‌های خود را در راستای حرکت تمدنی قرار دهند و ظرفیت‌های مردمی را برای نشر اسلام ناب احیا کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال با توجه به اسلام هراسی که در دنیا توسط استکبار امروز، به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد، نقش حوزویان و مبلغان حوزه در این عرصه چیست ؟، گفت: تبیین مؤثر اسلام ناب با استفاده از روش‌های نوین تبلیغ و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون می‌تواند چهره واقعی اسلام را به جهان ارائه نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha