دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سرهنگ صدفی پلیس راهور قم

حوزه/ رئیس پلیس راهور استان قم گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم دو نوع مصوبه در زمینه محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان را اعمال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم دو نوع مصوبه در زمینه محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان را اعمال می کند.

وی افزود: بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به داخل استان از ساعت ۶ بامداد فردا (یکشنبه) تا پایان روز دوشنبه (نیمه شعبان) ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده به شهرهای خود بازگردانده می شوند.

رئیس پلیس راهور استان قم به محدودیت های ترافیکی داخل شهر قم به مناسبت ایام نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، ورود وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به محدوده مسجد جمکران ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت ها شامل بلوار پیامبر اعظم از دوربرگردان شاه محمد قاسم، بلوار انتظار از ورودی میدان بقیه الله، خیابان امام حسن عسکری و خیابان ظهور می باشد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیعی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    یک فکری کنید اینطور که نمیشود! میدانید نیمه شعبان چه روزی است؟ روزی به این عظمت حالا چرا چنین باشد علماء، مسئولین! یک فکری کنید! مگر آقای وحید نگفت: با شیوه نامه های بهداشتی جشن بگیرید!. نکنید این کارا چیه! قلب امام زمان عج را خشنود کنید! چرا با شیوه نامه های بهداشتی مراسم نمی گیرید؟! بسیار ناراحتم.