سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام زمانہ

حوزه/ ویژه‌برنامه احیای نیمه شعبان هم‌زمان با جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم احیای نیمه شعبان هم‌زمان با جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور عاشقان مکتب اهل‌بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران و پخش از شبکه های مختلف سیما و شبکه های مجازی برگزار شد.

قرائت دعای پرفیض کمیل و مناجات شعبانیه و حضور مهمانان و چهره‌های مهدی یاور از بخش‌های این آئین بود که به‌صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی، سخنران این مراسم بیان کرد: بالاترین عمل صالح امروز جمهوری اسلامی است و بالاترین خدمتی که انسان می‌تواند محبت خود به امام زمان(عج) را ابراز کند خدمت در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید زمینه‌سازی برای ظهور فراهم شود و به مؤمنین خدمت‌رسانی کرده و در راستای رفع گرفتاری مردم اهتمام داشته باشیم.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: اباصالح یکی از القاب امام زمان (عج) به معنای پدر صالح است و باید به‌عنوان پدری صالح به حضرت مهدی(عج) نگاه کرده و در مسیر این امام همام گام برداریم.

امروز هم‌زمان با روز نیمه شعبان برنامه‌های متنوع در دو نوبت صبح و عصر اجرا می‌شود، در نوبت صبح ویژه‌برنامه سالروز ولادت امام عصر(عج) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و در نوبت عصرگاهی از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است تمام این برنامه به‌صورت مجازی و نیز از طریق پخش از رسانه ملی پخش می‌شود، همچنین پس از نماز مغرب و عشاء، در شام نیمه شعبان آئین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha