یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/بازدید آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه ثامن الائمه

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه می بایست اقدامات، برنامه ها و شیوه های درسی خود را هدفمند و در راستای کادر سازی برای آینده نظام اسلامی برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در راستای بازدید های نوروزی خود از مدارس علمیه ، با حضور در مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) از نزدیک با فعالیت های این مدرسه علمیه آشنا و با مدیر و معاونین آن دیدار و گفت وگو کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از برنامه ها و اقدامات انجام شده آموزشی، پژوهشی و تبلیغی این مدرسه علمیه اظهارکرد: با توجه به اقدامات خودجوش و جهادی در عرصه های مختلف علمی توسط کادر و اساتید می بایست نکته ای را بیان کرد و آنهم توجه به نظامات علمی و درختواره دانشی حوزه است که می بایست در راستای آن اهداف برنامه ریزی و سیاست ها عملیاتی شود.

مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: تمام این طرح ها و برنامه های نو بر اساس فلسفه ای دنبال می شود که مرتبط به یکدیگر است، نگاهی نو، جامع و خوب در آنها پیاده سازی شده و اسناد و طرح های تولید شده همراه با یک فلسفه ناظر، موجب رشد و ارتقای حوزه می گردد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: تمامی این طرح ها و اسناد تولید شده به صورت جهادی به دست آمده اند و پراکنده نبوده و دارای یک انسجام، یک برنامه نظام‌مند و ناظر به پیشرفت و ترقی حوزه می باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: ما برای امروز و تا ۲۰ سال آینده حوزه علمیه و جایگاهی که باید قرار بگیرد برنامه ریزی نظام‌مند و منسجم کرده ایم ولی آنچه شما بعنوان صف می توانید به ما کمک کنید راه اندازی این منظومه فکر گفتمان سازی با محوریت طرح ها و برنامه های جدید حوزه علمیه است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین حسین عابدینی، مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه گزارشی از فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فعالیت های مجازی این مدرسه مبارکه ارائه کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha