چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: صف های خرید مرغ نتیجه ناهماهنگی دستگاه های دولتی و ریشه در عدم نظارت ها دارد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، بیان کرد: حمایت از تولید و تامین کالا در بازار همراه با توزیع عادلانه کمترین خدمت به مردم نجیب و انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه افزود: با مدیریت جهادی و رصد مشکلات و هماهنگی حداقلی بین دستگاه های مسئول، می شد از به وجود آمدن مشکل صف های مرغ جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: کسی منکر اثر تحریم ها نیست، ولی افزایش قیمت مرغ و کالاهای اساسی ریشه در بی تدییری ها و عدم کنترل بازار دارد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: به جای حل مشکل تولید و توزیع مرغ، چرا باید ناگهان قیمت در اولین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ بیش ازبیست درصد افزایش پیدا کند.

وی در پایان گفت: به یقین مردم انقلابی که هر روز شاهد پیشرفتهای علمی، توان دفاعی و تولید واکسن ایرانی هستند، از ضعف مدیریت آشفته بازار قیمت ها و شبکه ناقص توزیع کالا و مایحتاج، متعجب هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسم پور IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    دولتی که از روز اول با حضور مردم و تشکیل صف ارزاق عمومی شروع بکار کرد با همان روال 8 سال بعد هم در صف مرغ عمرش به پایان می رسد.