شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در نشست آغاز عملیات فصل بندگی ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰ از آمادگی تبلیغات اسلامی بوشهر برای برگزاری مراسم‌های قرآنی رمضان و شب‌های احیا در مناطق زرد و آبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، بعد از ظهر امروز در نشست آغاز عملیات فصل بندگی ویژه ماه رمضان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بر لزوم برگزاری پر رونق مراسم‌های قرآنی رمضان و شب‌های احیا در مناطق زرد و آبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی استان را، جهت برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و شب‌های احیاء در شهرستان‌های قرمز و نارنجی به صورت مجازی و با محوریت هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی مستقر در هر منطقه اعلام کرد.

وی افزود: البته مساجد و حسینیه‌های استان با توجیه کامل بانیان و مسئولین اجرایی، نسبت به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در این زمینه، همکاری کامل را با اداره کل تبلیغات اسلامی داشته و دارند.

در بخش دیگری از این نشست، هماهنگی آغاز عملیات فصل بندگی ویژه ماه مبارک رمضان، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، ویژه برنامه‌های قرآنی رمضان ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

جواد احمدی منفرد ضمن ابراز خرسندی از انتخاب استان ولایتمدار و قرآنی بوشهر به عنوان «پایتخت قرآنی کشور»، گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی در سطح استان را ارائه کرد.

وی همچنین در ادامه بر لزوم برگزاری مراسم قرآنی در ماه مبارک رمضان بر اساس بخش‌نامه‌های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha