جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید آوینی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه (س) برازجان گفت: بارزترین ویژگی شخصیتی شهید آوینی فعالیت در عرصه نظریه پردازی بود و مهمترین خصوصیت او به دینداری و اهل عمل بودنش مربوط می شود.

مریم محمدی معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر به بیان ویژگی های شخصیتی و فرهنگی شهید آوینی پرداخت و گفت: بارزترین ویژگی شخصیتی شهید آوینی فعالیت در عرصه نظریه پردازی بود و مهمترین خصوصیت او به دینداری و اهل عمل بودنش مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه لقب سید شهیدان اهل قلم از سوی رهبر انقلاب به شهید آوینی نسبت داده شد، بیان کرد: اندیشه های فرهنگی شهید با شهادتش کامل شد و نقطه روشنی برای مسائل فرهنگی در جامعه بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، با توجه به آثار و کتب شهید، افزود: امروزه آثار مکتوب شهید آوینی به عنوان منبع مهم تحقیقاتی برای اهل قلم به شمار رفته و به زبان های زنده دنیا ترجمه شده است که این از افتخارات با ارزش در معرفی شهید به کل جهان می باشد.

وی اظهار کرد: نسل آینده با مطالعه آثار، زندگینامه و تلاش شهید نسبت به تکمیل کردن روح معنوی و عرفانی خود، کمک چشمگیری در شناخت مسیر آینده آنان دارد.

محمدی در پایان یادآور شد: شناخت شخصیت آن شهید بزرگوار در زمینه های مختلف و تزریق آن به جامعه یکی از مسیرهای روشن راه شهید در هدایت افراد است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha