سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ آزمون عملی طرح ساماندهی داوران در بوشهر، امروز با حضور ۱۰ داور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آزمون عملی طرح ساماندهی داوران در بوشهر، امروز با حضور ۱۰ داور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف بوشهر در حال برگزاری است.

در این راستا، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، با بیان این خبر، اظهارداشت: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه ۹۹ با شرکت ۱۵ نفر در استان بوشهر و به صورت غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد ۱۰ نفر به مرحله دوم یعنی شبیه سازی داوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه آزمون علمی ساماندهی داوران، امروز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف در حال برگزاری است، تصریح کرد: در مرحله دوم شرکت کنندگان فایل‌های تلاوت را که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال می‌شود، داوری می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیل پور تعداد خواهران را هفت و تعداد برادران شرکت کننده در این مرحله آزمون را سه نفر اعلام کرد و بیان داشت: داوری در دو بخش قرائت و حفظ انجام می شود که بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتداء، صوت و لحن خواهد بود.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر، در پایان ضمن تاکید بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقاء کیفیت علمی و فنّی داوران، شناسایی و آموزش و تربیت داوران جوان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha