جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کرم پور

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر با بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی در بوشهر با تولید محتوی آموزشی و در راستای فرهنگ سازی عمومی در سال ۱۴۰۰ به یاری کادر درمان در جبهه سلامت می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ظهر امروز در نشست بررسی و تدوین برنامه های پیشنهادی یک ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فرهنگ و هنر تاثیرگذارترین مولفه در هر جامعه است که موجبات نشاط اجتماعی را در بین افراد فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به عنوان متولی فرهنگ و هنر موظف است با توجه به ظرفیت های موجود برنامه هایی را برگزار کند تا علاوه بر ترویج و گسترش این حوزه، آسیب های اجتماعی نیز در جامعه کاهش یابد.

کرمپور، فرهنگ سازی را اولویت برنامه های پیشنهادی بیان کرد و افزود: رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا مهمترین موضوع در ارائه برنامه ها است که باید مورد توجه قرار گیرد تا از همه گیری این ویروس جلوگیری شود.

وی بیان داشت: این نشست جهت ارائه طرح های پیشنهادی فرهنگی، هنری و قرآنی یک ساله اداره تشکیل شده تا با هم اندیشی و خردورزی برنامه هایی در این راستا تدوین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ضمن تقدیر از تمام کارمندان جهت فعالیت موثر در برگزاری برنامه های اداره، خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری و نگاه کارشناسی شده می توانیم همانند سال های گذشته باعث معرفی بیشتر ظرفیت های استان در حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی شویم.

در ادامه نشست کارشناسان حوزه فرهنگی، هنری، قرآنی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به بیان نظرات و دیدگاه خود در ارتباط با تاثیرگذاری بیشتر برنامه ها و اولویت بندی بر اثر شیوع ویروس کرونا پرداختند.

در پایان نیز پس از ارائه برنامه ها و جمع بندی، بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح مرکز استان و شهرستان ها تدوین و مقرر شد از طریق مجازی و عادی شدن شرایط به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha