شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کاظمی موقوفات خراسان

حوزه/ مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان، اعلام کرد: یک قطعه زمین در شهر گلبهار توسط خیّر ارجمند به عنوان نخستین صلح‌نامه سال ۱۴۰۰ به این حوزه واگذار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی، مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام خبر ثبت نخستین صلح‌نامه سال ۱۴۰۰ برای حوزه علمیه خراسان، گفت: یک قطعه زمین ملکی به متراژ ۲۴۰ متر مربع در شهر گلبهار، توسط خیرّ ارجمند به این حوزه علمیه واگذار شد.

وی، با اشاره به نیت این صلح، ابراز کرد: نخستین صلح‌نامه سال ۱۴۰۰ با نیت بهره‌وری در جهت اهداف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مدارس پیش حوزوی، استادسرا و غیره، خواهران حوزه علمیه خراسان به این حوزه علمیه واگذارشده است.

حجت الاسلام کاظمی افزود: این ملک توسط یک خیّر در اختیار حوزه علمیه خراسان قرار گرفته تا در راستای اهداف مدنظر استفاده شود و ارزش تقریبی آن قریب به ۷ میلیادر ریال می باشد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان در پایان یادآورشد: شماره‌های ۰۹۱۵۸۰۷۷۸۸۰ و ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۲۱ و کانال دفتر موقوفات در ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehmoghofat جهت اطلاع‌رسانی اخبار، پاسخگویی به سؤالات و کسب اطلاع بیشتر در مورد وقف برای حوزه علمیه خراسان در اختیار مخاطبان قرارگرفته است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha