جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: تشکیل صفوف مرغ و گرانی آن در سطح شهرها ربطی به تحریم های ظالمانه نداشته، بلکه ناشی از ناهماهنگی بین دستگاه های دولتی دارد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، امام جمعه سرپل ذهاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بیان کرد: اینکه می‌گویند کالاها گران نمی‌شود اما سریع گران می‌شود نشانه عدم نظارت و کنترل بر بازار است.

وی افزود: واقعیت این است که برخی‌ها به جنگ اقتصادی باور نداشته و به جای تدبیر و ساماندهی خاکریز دفاعی در برابر حمله به معیشت مردم، صورت مسئله را پاک نموده و تحریم های ظالمانه دشمن را بهانه می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب، اظهارداشت: تمامی اهرم و ابزار تولید، شبکه توزیع و کنترل قیمت‌ها و بازار اقتصادی در دست دولت است؛ پس قابل باور نیست که می گویند کالاها گران نمی شود، اما به سرعت بعد از آن گران می‌شود.

امام جمعه سرپل ذهاب، خاطرنشان کرد: در وضعیتی که خیلی از شغل‌ها و کسبه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا دچار خسارت مالی شده، به یقین وضعیت نابسامان اقتصادی بازار بزرگترین فشار را بر آنها خواهد آورد.

وی در پایان گفت: نباید اقتصاد کشور را معطل نتیجه مذاکرات و تصمیم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گذاشت؛ بلکه همانند «مدافعان جبهه سلامت» به دل خطر زد و با ویروس گرانی جنگید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha