جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس با تصریح اینکه اجرای برنامه‌های ماه رمضان در شهرها و مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: برنامه های ماه رمضان در مناطق زرد و آبی هم با محدودیت اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص فضائل روز های پایانی ماه شعبان، اظهار کرد: اگر کسی در ایام مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار نگرفته یکی از روزها و شب‌هایی که از آن‌ها به‌عنوان روزها و شبهای استجابت دعا در روایات اسلامی یاد شده همین روزهای پایانی شعبان است که در آن توصیه به تلاوت قرآن بسیار هم شده است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان، اظها کرد: در برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان همان سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا با وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه با تصریح اینکه اجرای برنامه‌های ماه رمضان در شهرها و مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: برنامه های ماه رضمان در مناطق وضعیت زرد و آبی هم با محدودیت اجرا خواهد شد البته ممنوع بودن فعالیت‌ها به‌معنی تعطیلی نخواهد بود.

وی با یادآوری اینکه در جلسه اصلی ستاد کرونا درباره تصمیم‌گیری برنامه‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر امروز امروز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن وضعیت برنامه ها، اطلاع رسانی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha