سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 952636
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
ثبت نام

حوزه/ ثبت نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی سطح یک(روش تحقیق)حوزه علمیه خراسان تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمدحسین محمدی از شروع ثبت نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی سطح یک(روش تحقیق)حوزه علمیه خراسان خبر داد و افزود: نام نویسی تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت حوزه علمیه خراسان بخش ثبت نام ها ادامه دارد.

مسئول اداره واحدهای آموزشی و ترویج مهارت های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: معاونت پژوهش هر ساله با همکاری مدیریت امور اساتیداقدام به شناسایی و جذب اساتید مهارت های پژوهشی جهت تدریس در مدارس علمیه خراسان به صورت حق التدریس می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از جمله شرائط ثبت نام: داشتن پرونده فعال (حوزه علمیه خراسان) ، معمم بودن ، داشتن مدرک سطح دو ، دارا بودن اثر علمی (کتاب یا مقاله مورد تایید)، توانمندی مهارتی و پژوهشی می باشد که متقاضیان باید در آزمون ارزیابی علمی شرکت کرده و پس از قبولی در آن می بایست در دوره دانش افزایی حضور یابند و پس از پایان دوره، یک مقاله علمی برای ارزیابی نهایی و کسب مجوز تدریس ارائه کنند.

حجت الاسلام محمدی در پایان افزود: این مرحله از شناسایی و جذب اساتید با همکاری واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان اجرا خواهد شد و مراحل اجرایی آن توسط این واحد پژوهش پیگیری می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با تلفن ۳۲۰۰۸۴۶۴ و یا ۳۳۶۵۸۲۸۴ تماس گرفته و یا به شناسه @ap۹۱۵۶ در ایتا پیام دهند.
لازم به ذکر است، جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به برنامه ها، دوره ها و کارگاه های پژوهشی به صورت روزانه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehpajohesh منتشر می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام چرا پرونده فعال فقط از حوزه خراسان؟!!! آیا از حوزه قم نمی شود؟!!! طلبه خراسانی که در قم عالم شده است و الآن می خواهد رجعت کند تکلیف او چه می شود؟!!! آقایان مسئولین در همین دنیا پاسخگو باشند!