چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مبلغ

حجت الاسلام رحیمی از اجرای طرح «نشست صمیمانه خانواده پایدار» در آستان امامزاده سید محمد خمینی شهر خبر داد و گفت: این برنامه در قالب بخش هایی مانند قرآن بخوان جایزه بگیر، مسابقه و....اجرا شد.

حجت الاسلام محمد رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در توضیح طرح آرامش بهاری که امسال ایام نوروز در آستان امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از طرح هایی است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه کل کشور در بقاع متبرکه اقصی نقاط کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: تصمیم برآن شد که برنامه های امسال نوروز در فضای آزاد برگزار شود.

مبلغ دینی در خصوص اجرای طرحی با نام «نشست صمیمانه خانواده پایدار»، تشریح کرد: این برنامه در قالب بخش هایی مانند قرآن بخوان جایزه بگیر، مسابقه و....اجرا شد که به شرکت کنندگان جوایزی از طرف آستان مبارک امامزاده سید محمد اهدا شد.

کارشناس رادیو معارف به مسابقه همسران که بخش اصلی این طرح بود اشاره و اظهار کرد: در برگزاری این مسابقه که بین همسران صورت می گرفت، سعی ما برآن بود که بتوانیم با پرسشهایی در قالب سرگرمی و مسابقه،  ،آگاهی بخشی لازم به خانواده ها القاء و به عنوان مثال برای کنترل خشم راه کارهایی ارائه دهیم.

حجت الاسلام رحیمی به شرکت خانواده ها در مسابقه اشاره کرد و گفت: روزانه 15 خانواده در این برنامه شرکت کردند و در روز نیمه شعبان حدود 110 خانواده در این برنامه حضور داشتند.

این کارشناس مسائل خانواده از امنیت نهاد خانواده سخن گفت و ادامه داد: برنامه های فرهنگی که در بقاع متبرکه اجرا می شود باید اصلاح رفتارهای اجتماعی را مد نظر داشته باشد و آسیب هایی مانند طلاق و طلاق عاطفی مورد توجه قرار گیرد تا درنهایت ارتباط انسان با خدا اصلاح شود.

حجت الاسلام رحیمی در پایان به ضرورت آگاهی یافتن خانواده ها پیرامون مسائل اطرافشان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: ذائقه خانواده ها به سمت و سوی دانش و آگاهی پیش رفته و می توان در بقاع متبرکه و محافلی که خانواده ها حضور دارند برنامه های فرهنگی خوبی پیاده کرد.

گفتنی است، آستان مبارک امامزاده سید محمد در بین بقاع متبرکه استان اصفهان، مقام اول جهت برگزاری خوب و شایسته طرح آرامش بهاری را کسب کرد.

اجرای طرح «نشست صمیمانه خانواده پایدار» در خمینی شهر

اجرای طرح «نشست صمیمانه خانواده پایدار» در خمینی شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha