سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کمک مومنانه

حوزه/در آستانه ماه مبارک رمضان، به همت یک گروه خودجوش مردمی، ۷۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های کم بضاعت شناسایی شده در قم، توزیع شد.

میثم تاج آبادی، از دست اندرکاران این امر خیر و خداپسندانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: به کمک برخی خیرین و نیز مشارکت گروه جهادی انصارالحیدر(ع)، اقلام معیشتی مورد نیاز خانواده ها تهیه شده و در آستانه ماه مبارک رمضان به خانواده های کم بضاعت در قم اهدا شد که در مجموع ارزش ریالی این بسته ها بیش از یک میلیارد تومان می شود.

وی افزود: این بسته ها شامل انواع حبوبات، مرغ، گوشت، لبنیات، برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، چای، خرما، تخم مرغ، تن ماهی و ... است که در بسته بندی آن ها ۱۲ نفر به شکل خودجوش و جهادی مشارکت داشته اند.

وی همچنین با بیان این که اقدام خودجوش گروه های جهادی و تشکل های مردمی در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و انجام کمک های مؤمنانه، نقش مهمی در یاری رساندن به خانواده های محروم و کم بضاعت داشته است، گفت: به لطف الهی از ماه مبارک رمضان سال گذشته تاکنون حدود یک هزار بسته معیشتی در مناسبت های مختلف اعم از رمضان، محرم، اربعین، فاطمیه و نیمه شعبان تهیه و توزیع شده و در این مرحله نیز در آستانه ماه ضیافت الهی، تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی توزیع گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha