جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد صادق ابطحی

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی از اجرای طرح «سلام مسجد» توسط ائمه جماعات استان درماه مبارک رمضان با محوریت فعالیت در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق  ابطحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، پیرامون اجرای طرحی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن بهار قرآن و ماه میهمانی خدا و لزوم بهره مندی از معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام طرح مشترک مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در قالب طرح «سلام مسجد» اجرا می شود.

وی بیان کرد:  طرح «سلام مسجد» با برنامه های متنوع جهت آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها بویژه جوانان به مسجد و مباحث شرعی و ترغیب به مباحث معرفتی و امید آفرینی آغاز شده است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به اینکه براساس تشدید محدودیت های ناشی از کرونا و تعطیلی اقامه نماز جماعت و برنامه ها ی جمعی در مساجد گفت: امید است ائمه جماعات ضمن معرفی طرح، سرفصل های مطرح شده را برای نمازگزاران تبین نمایند.

وی افزود: براساس این طرح، ائمه جماعات باید کانالی در پیام رسان ایتا تشکیل و فعالیت های مسجد خود رادر آن درج نمایند. مطالب موردنظر  برای درج در کانال های ایتا توسط ائمه جماعات، پاسخ به شبهات، احکام شرعی، امر به معروف و نهی از منکر،سیری در نهج البلاغه، جوان و نوجوان، بصیرت افزایی و مطالب سیاسی روز، حجاب و عفاف، فعالیتهای فرهنگی ویژه ماه رمضان و توزیع ویژه نامه سلام مسجد بصورت روزانه (با نام مسجد خود) است.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی اظهار کرد: انعکاس فعالیت های مسجد محور با ارسال تصویر به ادمین کانال به آدرس @adminmasjed
با موضوعات: فقرزدایی و کمکهای مومنانه، مشاوره خانواده و فضای مجازی،  سبک زندگی اسلامی و ترغیب به ازدواج و رشد موالیدو  مبارزه با اعتیاد اعم از: ترک اعتیاد، تشویق به ارجاع و ترک در کمپ های ترک اعتیاد، حمایت از خانواده های معتادین از دیگر اقدامات در قالب طرح «سلام مسجد» است.

اجرای طرح «سلام مسجد» در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha