چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین به دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) بر رسیدگی جدّی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا در مشاغل مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در دیدار مسئولین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بر بهره گیری بیشتر از فیوضات این ماه تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از برنامه ریزی کمیته امداد در خصوص اجرای طرح های فرهنگی با مشارکت حوزه های علمیه، بیان کرد: این حرکت بسیار مبارک و ماندگار است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد به عنوان یکی از ارزشمندترین نهادها است و فعالیت‌های این نهاد در جهت رفع مشکلات محرومان بسیار تحسین برانگیز است و خدمت رسانی این نهاد سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لب محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده های محروم باشد خدای متعال آن را دوست می دارد و به آن اجر و پاداش می دهد.

کمیته امداد به آسیب دیدگان  از بیماری کرونا رسیدگی کند

وی اظهار کرد: حوزه های علمیه در حد توان خود به واسطه تاسیس مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کار محرومیت زدایی را در جامعه انجام می دهند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از عرصه های هایی که روحانیت وارد شده و نتایج قابل توجهی را نیز شاهدیم، عرصه جمع آوری زکات بوده که جای تقدیر داشته و چه خوب است دست اندرکاران اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مراسم تجلیلی از این عزیزان به خاطر تلاشهای آنها برگزار کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: طلاب و روحانیون به واسطه تلاش های علمی و دینی ظرفیت های خوبی برای همکاری با کمیته امداد در رسیدگی به خانواده محرومان می باشند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستار رسیدگی جدّی به آسیب دیدگان بیماری کرونا در مشاغل مختلف بیان کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha