پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه طلابرو فضلای شهرستان نقده

حوزه/ طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز در بیانیه‌ای تصریح کردند: ما جوانان انقلابی، ضمن ابراز برائت از حادثه تروریستی نطنز، توسط رژیم پوشالین صهیونیستی، از نمایندگان خود در مجلس انتظار داریم که به وظیفه نظارتی خود با اشراف کامل نسبت به رفتار و گفتار تیم مذاکره‌کننده و برخی از اعضای هیئت دولت، مانع ایجاد هرگونه انحراف شده و به‌طور شفاف گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز در بیانیه‌ای حادثه تروریستی سایت هسته‌ای نطنز توسط رژیم پوشالین صهیونیستی را محکوم و نسبت به برخی مسئولین ناتوان و غرب‌گرای دولت که موجبات تشدید فشار سنگین اقتصادی بر مردم شدند اعلام برائت کرد.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روزگار سختی در پیش است شیاطین انس و جن به تبعیت ابلیس رجیم و با توجه به رشد معنوی و پیشرفت جغرافیایی مذهب تشیع به واسطه انقلاب اسلامی، تمام نیروها و دسیسه‌ها و تجربیات خود را جمع نموده‌اند تا پیچ تاریخی حال حاضر را از تحقق وعده حق الهی منحرف نمایند.

تحقق چنین آرزوی سراب گونه‌ای تنها در بستن دست‌های ولی‌فقیه زمان و به بازی گرفتن جامعه و مردم توسط برخی دلدادگان و فریب‌خوردگان شیطان بزرگ میسر است.

نزدیک شدن انتخابات و محافل شورآفرین انتخاباتی گرچه به افزایش مشارکت مردم می‌انجامد لکن مراقبت بر نحوه شکل‌گیری و ورود و برنامه‌ریزی گروه‌ها و احزاب بسیار لازم و ضروری است.

به عیان شاهدیم برخی چهره‌های اوایل انقلاب به دنبال شتری سرخ‌موی بودند که با استفاده از شخصیت‌های محترم خاندان امام راحل(ره)، علمی را در برابر حرکت انقلابی و ولایی که بزرگ‌ترین یادگار امام امت است، ایجاد کنند که به فضل الهی کاری از پیش نبردند. البته خدایان و فتنه جویان همیشه راهی برای پیشبرد اهداف خود پیدا می‌کنند.

وین، شهری که یادآور منطقه صفین و حکمیت تحمیلی بر امام المسلمین است، امروز محور جلساتی است که نگرانی‌های بسیاری را در دل‌های انقلابیون دغدغه‌اند ایجاد نموده است.

جنگ ما با معاویه زمان مدت‌هاست که در قالب‌های مختلف به خصوص در عرصه اقتصاد جاری است.

رشد و پیشرفت نسبتاً مناسب اواسط دهه هشتاد، استکبار را در نحوه مقابله، وادار به تقویت نظامی در منطقه و فتنه سازی در ایران نمود که با تمام فرازها و فرودها و همه بیانات دلسوزانه رهبر معظم، منجر به تحمیل حکمیت بر حاکمیت شد.

بحث مذاکره در سال‌های پیشین با توجیه سری بودن و مخفیانه بودن، بدون لحاظ دستورات صریح رهبری و بدون لحاظ شرایط لازم دیپلماسی و با ایراد انواع اتهام نادانی و بی‌سوادی و تند گرایی و ... به دلسوزان میهن و انقلاب صورت گرفت که طبق نظر برخی از خود مسئولان دولت نتیجه‌ای جز هیچ نداشت.متأسفانه برخی شواهد و قرائن حاکی از حرکت قطار دولت بر ریل سابق است.

گرچه وجود نازنین حضرت امیرالمؤمنین(ع) راضی به حکمیت نبود و در وهله دوم ابوموسی اشعری را لایق نمی‌دانست و سعی در تغییر شاکله حکمیت دوگانه داشت لکن روشن بودن فساد نتیجه، سبب شد که بانیان حکمیت درزمانی کوتاه به توبه و استغفار روی آورند و پشیمان شوند. اما پیچیدگی دسیسه‌ها و فریب‌خوردگی برخی شخصیت‌ها موجب شد درک عمومی پوشالی بودن وعده‌ها و مصنوعی بودن گلابی‌ها، چند سالی نیازمند زمان باشد.

می‌دانیم همان شمشیری که بر گردن علی(ع) نهادند تا اجبار تن به حکمیت دهد، در نهروان از غلاف سر برآورد و رودرروی حاکم حق ایستاد .

همچنین می‌دانیم بهانه مذاکرات فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار خصوصاً آمریکا بود که متأسفانه سوء مدیریت، ارتباط و علاقه وافر برخی مدیران در کنار جاسوسان و برخی ساده‌لوحان باعث افزایش آن بر دوش مردم شده و با تمام تأکیدات مقام معظم رهبری باز هم حرف‌ها و رفتارهای متفاوتی را می‌شنویم و می‌بینیم.

نتیجه این‌که اگر در سال ۸۸ نمایی از جنگ نهروان را شاهد بودیم، امروز با انواع حربه‌های مختلف مواجه هستیم که این مسئله بصیرت و اطاعت محض از مقتدای خود حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای را می‌طلبد.

شاید اگر خواص، حوزویان، دانشگاهیان و عموم مردم انقلابی به سکوت خود ادامه دهند، مورد ملامت آیندگان قرار گیرند.

ما طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز مانند سایر انسان‌های آزاده و انقلابی ضمن ابراز برائت از حادثه تروریستی نطنز، توسط رژیم پوشالین صهیونیستی و همچنین اظهار برائت نسبت به برخی مسئولین ناتوان و غرب‌گرایی که موجبات تشدید فشار سنگین اقتصادی بر مردم شدند، اعلام می‌داریم که دیگر هیچ‌گونه تخطی از کلام قطعی ولی‌فقیه را برنمی‌تابیم. تیم مذاکره‌کننده تا رفع همه تحریم‌ها و راستی آزمایی کامل و حصول اطمینان از تحقق وعده‌ها حق امضا و قبول هیچ برگشتی را ندارد.

همچنین از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که به وظیفه نظارتی خود با اشراف کامل نسبت به رفتار و گفتار تیم مذاکره‌کننده و برخی از اعضای هیئت دولت، مانع ایجاد هرگونه انحراف شده و به‌طور شفاف گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

ضمناً از همه احزاب و داوطلبان حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهیم که ضمن بیان مواضع صریح و خط‌کشی شده در برابر استکبار و صهیونیسم، مراقب باشند تا با کلام و رفتار خود آب در آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha