پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش حوزه های علمیه خواهران همدان

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران همدان گفت: مدارس علمیه خواهران استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ظرفیت پذیرش ۵۰۰ طلبه را دارند.

راضیه عظیمی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از پذیرش حوزه علمیه خواهران استان همدان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ _۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱ مدرسه علمیه در سطح ۲و ۳ ظرفیت پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید الورود را دارند که ظرفیت بسیار مطلوبی می باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود وضعیت شیوع ویروس کرونا نسبت به سال های قبل گرایش بانوان به تحصیل در حوزه های علمیه بیشتر شده و رشد قابل توجهی در استان بود و رتبه برتر کشوری در جذب کسب شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: نگاه مجریان در پذیرش، کیفیت محور شده و کمیت و ثبت نام حداکثری  زمینه ای برای جذب نیرو های مستعد تلقی می شود، لذا ضروری است که همه دست اندرکاران این امر تمامی توان خود را در جهت ایجاد بستر مناسب برای جذب داوطلبان شایسته صرف نمایند تا  ان شاءالله به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی در پایان گفت: علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران همدان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی hamadan.whc.ir یا با مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha